rymd

har börjat hålla på med astrologi! så bra sätt att lära känna sig själv tycker jag. men det står typ samma fakta på alla googlesidor, vill forska djupare i vilka egenskaper rymden har gett mig. en sak som är så himla tråkig är att det har varit dementorer i luften i minst en vecka så det är rakt av omöjligt att forska på himlavalvet.. eftersom det intecfinns just nu. obs såg ett program om guld, guldet är en kosmisk metall. det har alltså hamnat på jorden genom att regna ner från rymden. alla metaller är inte så bra som guld! skyttens metall är tenn som den där tennsoldaten med ett ben som brinner upp i en ugn... lejonet har guld. aja annars sitter jag och längtar efter torsdag eftersom det är skyttens dag. den positiva planeten jupiter styr ju mig då va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0