gått

har förresten köpt lösgodis idag jao jao fanns typ inget gott bara vrålapeklubber. störigt när man alltid vill äta gott. för fan! annan gott jag har (får en ökande känsla av att jag snart kommer börja stava gott som gått pga sinnesslö information) 1. choklapudding 2. cashewost 3. jorden runt på tio flasker alltså blandade öl 4. tropikana-"jos" 5. snus
 
häromdagen fick jag inköpslista för vi skulle göra matlagning då skulle jag fixa schalottenlök. det var först då i mitt långa långa liv jag fattade att det inte stavades Charlottenlök. men hur kan man veta, äpplen och potatis har ju alltid människonamn. känner starkt för de som ger sina husdjur människonamn. gärna helt vanliga typ här är min fågel johan. kom nu johan så ska du få frö!!! men johan vill inte ha frö johan vill bara kraxa och stjäla den kosmiska metallen guld, för johan är ingen burfågel utan en vild korp. kommer nog som novell snart

Kommentarer
Postat av: Ellinor

alltså min kompis mosters katter heter Ellinor och Anna. Man ba`heh?

2013-01-09 @ 22:25:33
URL: http://fuckartletsdance.blogg.se
Postat av: lollo

eh är de lika dig?

2013-01-11 @ 12:18:11
Postat av: Ellinor

Vet inte. Aldrig träffat

2013-01-15 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0