ge upp? nä.

fan ta det jävla skitfina vädret jag ska fan döda någon!!!!! tänker typ "uppsats? wtf det tar jag i juni". ASSÅ NÄ DT GÖR JAG INTE. ååå vill bara ge upp och lägga mig på en grönska var som helst, i en rondell, på en "odling", eller  förrestem skulle till och med kunna tänka mig att ligga i dammet i brunnsparken bara jag får vara ute och inte vid dator! HATAR DATOR! fattar nu hur jag kunde spendera hela förra sommaren med enda teknik = halvtrasig mobileo. inget annat än  solen var ju viktigt ;(((( å grymma värld. ska fan skriva uppsats om den orättvisan istället. ska jag försöka mig på en psykos och bara skriva all night och sova i solen all day sen? obs räknar inte med att vara fräsch på handledningen. bryr jag mig? nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0