min hund pontifex

alltså blir så sur när vetenskapliga artiklar tillägnas "min hund ruff" eller vad hundar nu heter. jag har ett förslag på vad hundar kan heta: pontifex! typiskt hundnamn (och även påvens twitternamn, dog när jag fick veta!) hahaha kom nu lille pontifex så ska du få gå på promenad (så binder man bara pontifex vid lyktstolpen utanför porten och ställer sig inne i trapphuset och glor. iskallt ute ju)

en grej som jag inte blir sur av är när sista harry potter boken tillägnas "you, if you have stuck with Harry until the very end" började gråta direkt av.. rördhet? nä men jag vet inte det var så mycket känslor överallt i slutet av den där bokserien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0