Konsekvenser

Hatar när saker får konsekvenser. Som det som hände mig till exempel! Jag började tydligen skolan i måndags. Men jag  ba: jaja jag börjar lite senare när jag själv tycker att det passar bättre, typ på torsdag. Och då gör ju jag det såklart för jag har mitt självbestämmande osv. Men när jag kom till skolan idag så var den visserligen rolig MEN jag fick stå där som en annan nolla och inte fatta något av exempelvis seminarieuppgifter eller jaa egentligen någonting alls. Men den automatiska motviljan när någon ba: "det här kommer att hända" typ "du ska börja skolan på måndag"? Nä nä nä, det blir inte.

hatar auktoriteter!!! hälsningar Louise 13 år



ps. det har förvörigt varit en bra dag! 1. "fick" ny dator på posten 2. första dag som seriös vegan
dock att jag är lite rädd för att mina german-tourettes ska ploppa upp på tyskan ikväll. Ni vet vad jag menar för de flesta har sådana. Det är att man måste börja prata WW2 och gestapo etc när det finns tyskar i närheten eller när man gör/ser något som kan referera till Deutschland. Sheisse, hur ska det gå att plugga tyska? Lär ju bli deporterad redan första lektionen......oj

Kommentarer
Postat av: Elin Astrid

Lycka till med veganismen! Ringde runt till flera restauranger i Viken igår och frågade om de serverar veganmat, en ba: Äh, är det fisk i?

2011-09-02 @ 14:36:03
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: lollo

tack, hittils har det gått bra! asså vilka nollor? idag på seveneleven ville jag ha en kaka

-har du något vegansk fika?

-va??? du menar vegetariskt?



som att jag var dum i huvet...ofta det är kött i en brownie liksom



fanns det någon veganmat i viken då?

2011-09-04 @ 01:59:32
URL: http://aposteln.blogg.se/
Postat av: ida

Ja, förlåt Lollo! :(

Jag hade tänkt att höra av mig men vi var full bil

och skulle träffa en gammal klassis så jag tänkte att det nog inte vore så kul för dig!

Men good news: Det kommer bli återbesök för shopping och då vill jag inget hellre än att va'!

Psst! Vill ha en look som är ullig kanin!

2011-09-04 @ 07:45:29
URL: http://ejda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0