Igår...............

träffade en portugisisk harry potter, gjorde catwalk på spårvagnen samt lärde andra att göra det, var på en pub som jag trodde hette CP (den hette PC), spelade bort pengar på enarmad bandit, var fast besluten att gå till henriksberg och spela flipper, hamnade någon annanstans, winade, dinade, nefade, efterfestade, somnade/svimmade med strumpor på (hatar det)...... återuppstod kl ett. jag som skulle på fotbollsderby ;(

+ har nu två kroner i min "david bowie i berlin 2012"-fond. NIIIIIIICE!

dock att jag inte riktigt vet skillanden mellan att somna och att svimma (swim, heh nä!). ikväll har några som jag inte känner planerat en födelsedagsfest till mig ute på hisingen. vad besvikna de kommer bli när de får veta att det inte är min riktiga födelsedag utan bara en septemberfödelsedag. men nu har de ju ändå fixat med allt så.... måste sluta ljuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0