Det ärså jävla synd om mig

ånej jag har blivit helt förkyld och febrig nu igen. Jag som ville gå till Henriksberg, spela flipper och dö ikväll. + den som ändå fick ligga i sängen hela dagen och svimma till och från istället för att gå till biblioteket och se andras rena skor och riktiga frisyrer, läsa böcker när huvet snurrar och typ.. dö där. Asså världen är hemsk när man är svag.

ps. fast detta är ju lol. bild3.



obs vill skaffa en tumblr för att ha massa coola gifs där! dock att jag knappt kan underhålla en blog. livet!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marytott

Jag är medlem på thumblr och jag fattar inget, kan inte hitta andras bilder, bara ladda upp egna :(

2011-09-26 @ 08:12:02
Postat av: lo

men man ska ju kunna "reblogga" andras bilder osv? vad har du för adress!!! vill se!

2011-09-27 @ 01:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0