asså tynnered..

Ursäkta mig men det är lite väl rockigt i Tynnered nu. I lördagsnatt på hemspårvagnen satt det liksom fyra killar och rökte gräs INNE PÅ SPÅRVAGNEN! Det var inte ens en av de gamla vagnarna som man kan öppna fönster lite på och sitta där utan det var en av de nya som är helt stängda så det luktade skitmycket. Och jag ba alltså ursäkta sitter ni härinne och röker gräs eller? De ba... jaaa? varför inte? ska du ha?

man ba..... asså nää detta är göteborg inte amsterdam /hälsningar moralisten




har annars haft sommarkatt här. dock att han har 1. hängt runt på bokmässan och det har inte jag 2. festat med PLura och det har inte jag. jag har 1. legat sjuk i tynnered 2. festat med vanligt folk
tycker bara att livet är orättvist...

oh. well. whatever. nevermind.

Kommentarer
Postat av: hilena

visst var det pierre som satt där? amsterdam är ju det bästa han vet

2011-09-26 @ 20:10:07
Postat av: lo

amen typ! iaf så var det folk som pjär skulle gilla

obs att göteborg brukar kallas för amsterdam. det och andra götebrgskuriosa kan man få lära sig i min tynneredsskola som jag ska starta nu. mer info kommer

2011-09-27 @ 01:26:59
Postat av: hilena

tack för info. kallas även "staden på g", höööööh

2011-09-27 @ 16:12:31
Postat av: Sara Rais

Sommarligget?

2011-09-27 @ 16:48:30
URL: http://sararais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0