spännande info

Haha ååå ja registrerade mitt åkkort på västtrafiks hemsida efter att för hundrade gången åkt med tomt kort i typ en vecka utan att ha någon aning alls om det. Tänker att det ska bli ordning på detta nu, för om man registrerar så påminner de om att det snart går ut! SÅ skönt! Vill åtminstone vara medveten om att jag plankar när ja gör det. Så skulle jag logga in där förut och kolla när kortet går ut. Kunde verkligen inte komma på vad jag hade valt för användarnamn? Testade ALLA jag brukar ha men inget funkade. Så fick jag beställa en påminnelse. Mitt spårvagnskort heter............... (spänningen ligger tät)


.................
.......................... nimbus2000.



..............................................
.
.....................................


"ok"



nä hörrni jag ska bejaka den inre julgrisen i mig nu och adventspyssla = baka samt gå i körkan (!). Dock att jag ska typ längst ut i Bergsjön? Har aldrig varit där.. hur ska det gå!!!!

Kommentarer
Postat av: anonym hater... näää helena

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-ha, tönt!

2011-11-28 @ 19:11:17
Postat av: lo

asså ditt kort ska också få ett namn när du kommer hit!

2011-11-29 @ 13:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0