iggy och bowie

Vet inte hur ni känner men Bowie och Iggy i Berlin, när de skrev The Idiot-skivan (och Lust for life!!!) är så jävla fint att jag ibland kan bli tårögd när jag tänker på det. (alltså pratar om detta minst en gång i veckan)

Älskar även att man har så många band nu! Senaste låttexten i crustbanden står Camilla för. Den heter Doppa röven i honung och handlar om hur verkligheten rubbas när man glömt sitt cigpaket när man är på promenad.

Saker jag vill att alla band ska skriva om: iggy pop och cig. Då är jag nöjd! Dock att när Elin var här så gjorde vi en seriös svensk cover på Iggys Fall in love with me som är svinbra!

Eviga frågan: M/F/K - Iggy Pop, David Bowie och Lou Reed?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0