formarna

okej såg en på vagnen förut som hade först tighta jeans och sedan baggy jeans med hål i ovanpå. Fatta obekvämt? Dock att det kan vara bästa lösningen för att hålla sig varm i vinter. Men alltså varm + obekväm blir det då. För jag såg att det inte var några jeansleggings (och förresten skulle det vara samma funktion som att gå runt i långkalsonger, obs att leggings är typ långkalsonger men ingen fattar det?) utan det var hårda riktiga DENIMJEANS *jobbar på JC*

Förresten var nere i förrådet förut och letade efter decemberdekorationer haha har en skolåda där med tre grejer i och så står det "julpynt" på! Det var väl gulligt? Nåväl hade hoppats på att hitta mina pepparkaksformar där men nä? Jag kan verkligen inte minnas vart de är! Vet att hälften ligger hemma hos Stina, kanske alla är där? Men jag har verkligen för mig att jag hade älgformen för ett tag sedan då jag var rolig och skulle göra "älgbiffar". Alltså det är mycket roligt för då gör man bönbiffar och så stansar man ut dem med älgen och så äre älgbiffar. Aaa fast det fattar man ju. Men asså, VAR ÄR MINA FORMAR? Ska liksom ha adventsbak på söndag och så ba "aa vi fixar degen du behöver bara ta med dina roliga formar som du skryter om"* Då kan man inte dyka upp och ba "jag har virrat bort dem, sorry!"

NU äre FREDAG!!!

*MYCKET ROLIGA! Det är mumin och snusmumrik och lilla my och kamel och moskè och DINOSAURIE etc. Eller okej inte etc det var nog allt? Ja älgen också dårå men den har jag ju redan berättat om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0