Rektanglar

Kära bloggy, jag lever i en värld av rektanglar. När jag tittar mig om kring är upplever jag en geometriskt likformig explosion. Bokhyllan är en rektangel, varenda liten bok är en rektangel, fönstren är ¨rektanglar, elementet är en rektangel, jag är en rektangel, datorskärmarna är rektanglar, sängen är en rektangel, "sängen bakom sängen" är en rektangel, pappren på väggen med franska verb är rektanglar, väggarna är rektangulära, likaså dörrarna, dörrposterna och garderoberna. Stolarna och utrymmet mellan brädorna i stolsryggarna är rektangulära. Rummet; väggarna, golvet och taket är rektanglar. Det som bryter av: bordet - kvadratiskt,  jordgloben - ett klot, och framförallt;LAMPAN! + det mönster på väggarna som lampan ger. Vilket skönt bryt mot alla REKTANGLAR!

KÄRA BLOGGY, JAG ORKAR INTE!!!!!!! Ge mig............................. romb?

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

du glor för mycket. eller börjar du bli som johan franzen?

2011-03-03 @ 21:46:44
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: webecka

du har förstört, jävla rektangel-barn :(

2011-03-11 @ 14:50:53
URL: http://smartkiwi.blogg.se/
Postat av: lollo

nähä jag är observant på omgivningen enbart!



vad har jag förstört? ;(

2011-03-13 @ 14:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0