Blod och smuts!

Jag har en ny morgonrock som är röd och rosa och awesome! Fast jag har ännu inte tvättat den någon gång och jag har upptäckt ett problem, den luddar nämligen av sig. Idag när jag kom ut ur duschen och kollade ner på mina händer var det som småsår och blod överallt! Så jävla bisarrt tyckte jag och ba det måste vara för att jag gjorde världens storstädning i badrummet innan jag hoppade i duschen (obs det gäller att göra det INNAN man duschar annars är man ett äckel. Obs2 badrummet var fan det vidrigaste jag sett på länge). Kände mig lite nöjd över att ha städat tills jag blödde och typ "vilken hjälte jag är". Sen när jag skulle torka bort "blodet" så var det.. bitar av morgonrock. Menatteeeeee nu vet jag och nu vet du. Ordet morgonrock: 1, heltäckande plagg av handukstyg 2, det man lyssnar som "gomorron-musik"

ps. är tillbaka i Göteborg, känns sorgelöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0