Well I'll confess of all my sins after several large gins

Relationen mellan mig och bloggy är just nu The Libertines - Music when the lights go out

Är som ni förstår lite trött på bloggy ;(

Är också trött på: att inte röka, staten Sverige, stater överhuvudtaget (the only good system is a sound system), dyra böcker, överkokta nudlar
Vad jag inte är trött på: tankar om sommaren.................

Efter att man gjort såna här listor ska man värdera punkterna på dem för att se om det står lika, det BÖR stå lika. Jag ligger lätt på minus!

DOCK ATT!!! Ikväll har jag pubrundat

+ olika miljöer
- regnet mellan de olika miljöerna

Tror dock att det positiva överväger just i denna fråga. Kan man då säga att pubandet som kultur är mer livsbejakande än exempelivs... att inte puba?

Kommentarer
Postat av: Elin

Det kan man absolut säga! Älskar livsbejakande saker som inte nödvändigtvis är hälsosamma.

2011-02-05 @ 09:08:56
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: lollo

tack elin, du förstår ju livet! annan sak i samma kategori: CIGG!

2011-02-06 @ 16:47:18
Postat av: Elin

CIGG!

2011-02-06 @ 18:00:40
URL: http://elinastrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0