städbloggen

Eh ja just det när jag skulle äta frukost häromdagen så fanns det ingen frukost? då tänkte jag "aaa koka makaroner det finns!". Problemo: hade tvättat duken med tvättmedel och diskborset i diskhon kvällen innan och efteråt diskat i samma diskho med samma diskborste. Tydligen utan att rengöra ordentligt emellan för mina frukostmakaroner smakade av inkokt tvättmedel. Lösning 1. dränka allt i ketchup. lösning 2. slänga skiten och inse att min vana av så kallad rockfrukost är befogad. Aldrig mer försöka med mat på morgon. Valde nr 2.

Eeejaaaaaa, har putsat fönster idag för det var snö i morse så det kändes som min sista chans att göra detta innan istiden. Nu är dock snö borta igen och jag är glad med rena fönster. Nästa projekt är att rengöra köket noggrant från tvättmedelsrester. Välkomna till städbloggen då!

ps. duken blev inte ren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0