Västra Göteborg

Anledningen till att jag tänker rätt mycke på hundar är för att ALLA i Tynnered (Grevegården iaf) är hundägare! Det konstiga är att det finns bara lägenheter här. Men det finns en stor bur vid kastanjeallén där man kan släppa djuren fria eller leka agility om man vill. Numer bor jag i SDN Västra Göteborg (Skärgården, Tynnered och Älvsborg)! Ba så att ni vet. Fattar dock inte varför jag inte får tillhöra SDN Askim-Frölunda-Högsbo. Är väl lite för fin för det iofs.

Vet inte hur kul det är med låttexter på bloggy men här är några favoritelines of mine:

elementary penguin singing Hare Krishna
man, you should have seen them kicking Edgar Allan Poe

Är det nån som vet vilken ällä?

Övrigt: Det finns för närvarande tre döda getingar i mitt hem. Alltså de kommer in här VARJE DAG, skojar ej! Jag lämnar de döda där de är som en varning. Uppenbarligen är det inte tillräckligt hotfullt eftersom jag har tre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0