Sverigespelet

Jag ska säga en grej som kommer att röra upp alla: JAG ÄR HELT UTVILAD IDAG! Hahaha nu blev du avundssjuk va?  + Var hemma hos mon amie Anneli i Kortedala igår och adventsfikade, hon hade bakat lussekatter. Alltså det är mitt bästa fika! Känner att jag har tur just nu. Dock att jag kom sist på Sverigespelet, det är TP fast handlar bara om Sverige. Befarar att jag kommer bli utvisad anytime soon, så jag får väl njuta medan det varar. Kan tänka mig att bli utvisad somewhere tropical...i kanske sex månader. Ska plugga svensk histora på någon karibisk ö och sedan göra prov på det och Björklund/Åkesson (vem är vem?) baa.. "välkommen hem igen, nu är det sommar i Svea rike!"

Av denna dag ska jag göra viktiga saker tillexemple plugga franska. Sedan ska jag gå till sjöss och arbeta. Hoppas jag träffar någon fransk på båty idag för jag känner mig laddad att delge info på franska. Mest av allt vill jag använda "Voici!" när jag fixar fram något, typ en öl och ba "Voici, un biere madame!".

Franska ord jag älskar: Voici, alors, peut-etre, quelque chose och l'ordi.

Kommentarer
Postat av: Elin

Utvisad till Orange County? Sweet elläh?!

2010-11-29 @ 12:37:41
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: lollo

det skulle jag ha ca ingenting emot! tänk att hänga med seth i ryans poolhouse och så kommer sandy dit och talar klokt! DRÖMMEN!

2010-12-01 @ 14:27:36
Postat av: Elin

Eller hur! Sandy kommer och drar någon snygg liknelse mellan livet och en bägare med vin. Jag ser det framför mig.

2010-12-02 @ 08:50:51
URL: http://elinastrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0