Öly och ciggy

Juste fick öva på båty igår igen fast brandövning som inte är lika kul för oftast får man bara kolla i olika skåp och svara på frågor om brand. Oftast samma frågor också, om backdraft och brandtriangel. Obs att ni kan fråga mig om sånt, kan det mesta. Fast psykopatmaskinisten som har dessa guider är så jävla rolig! Inatt när jag trodde att det bara var jag och  några få andra arma själar, som var tvungna att jobba, vakna så dyker han upp i mässen, tar några lättöl i en icapåse och skrockar belåtet. Haha mitt i natten eller? Dock att vi får dricka lättöl jämt på jobby. Vissa gör det också. Tar en öly och en ciggy i rökrummet på tiominutersrasten. Man ba "Heeeey, livsnjutare där ;)". Ska ta flera starka öly och flera halvstarka ciggy ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0