Älskar internet, hatar min uppkoppling

Att det snöar i lilla Götet idag ska inte stoppa mig från att gå till skolan. Men det kan stoppa mig från att gå ut tills dess. Så vad gör man.. kaffe eller? Alltså jag har en bild i mitt hövve av en perfect dress men kommer nog aldrig hitta den. Stör ihjäl mig på mitt hövve! Borde skaffa symaskin sen när jag bor lite större. Då är det första jag ska skaffa en svart kanin och det andra är en symaskin. Ska aldrig skaffa TV i alla fall. Är dock lite sugen på en radio inför december så att jag kan lyssna på julkalendern.  Plus ringde och skulle säga upp mitt mobila internet idag (för att det suger) och killen på kundservice sa att jag var bunden till i fucking april!  HATA HATA HATA TELE2! (Fight fight fight fight)

Ååååååååååå FITTONIKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0