Min desperata situation gör mig till Kramer

Finns inget jag känner så stort förakt för som mitt internet. Det är efterblivet långsamt, man tror typ att jag har ett sånt gammalt modem som "ringer" till internet. Fy fan. Här sitter jag och gör en viktig utbildning i hur man bekämpar terrorister och pirater för att skydda sitt moderskepp (innefattar tyvärr inte att slåss med värjor utan mer att tjalla om man ser någon med nukleära sprängämnen) och så tar det så lång tid att jag glömmer bort vad jag håller på med. Ååå jävla internet, känner mig deprived på någon mänsklig rättighet. Alltså det är inte jag som är teknikfientlig det är tekniken som är människofientlig! Min telefon vägrar låta mig ringa också. What else? Nej just det, har ju ingen annan teknik. Ingen annan förutom datorn men den kan jag lita på att den funkar. Men vad ska jag med dator till när internet inte finns? Sitta och skriva i något gammalt dokument eller? Ska inkräkta på min granne och använda internet hälsningar Kramer i Seinfeld

Kommentarer
Postat av: helena

Tips,dator utan internet = skriva HP-fiction.



alltså att det tar så lång tid att du glömmer bort.. får mig att tänka på nån annan som tar tid. MAMMA! hon skulle logga in på handelsbanken, och då måste man ju skriva in massa siffror och koder, men hon var så sölig att det kom upp typ "nej, tiden har gått ut för den här koden, du kan inte logga in" så hon fick göra om och göra om osv.. till slut gav hon upp, lackade ur och vägrade försöka logga in. gissa hur lång tiden man har på sig att använda koden är?!

2010-05-25 @ 16:28:34
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

god ide min vän, ska börja göra det. tänker skriva om att james potter (den yngre) hoppar av hogwarts och drar på turne med weird sisters!!!



HAHAHA alltså man har ju fem minuter eller nåt på sig, vilket miffo! ofta hon inte kan. men så är det ju när hon ska skriva sms också och man bara måste säga instruktioner så har man bråttom och vill göra åt henne men så blir hon sur

2010-05-25 @ 16:34:15
Postat av: Helena

åh, awesomeness!



jaa, FYRA fucking minuter. och hon hinner inte skriva.. vaddå, sitt personnummer typ. hur sölig får man va?

2010-05-25 @ 17:01:36
URL: http://muminattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0