I LOVE ALCOHOLICS

Jag har kommit fram till Carries enda roliga skämt, men det är för att kompensera asroligt. (Hon kanske har något mer roligt men inget jag kommer på såhär. Överlag är hon ju rätt störig).

Scenario: Carrie har träffat en kille men han har inte ringt och hon springer på honom på gatan. Han förklarar att anledningen till att han inte ringt är för att han är AA-alkis och får inte träffa någon förrän om en månad. Så de ska höras om en månad;

Han ba: it doesnt bother you that im an alcoholic?
Carrie: No, god no! i love alcoholics, hell, im hoping to be one someday!


HAHAHAHAAHAH!

Kommentarer
Postat av: ellinor

eller hur! så jävla kul!

2010-05-11 @ 19:23:05
Postat av: lollo

jag önskar att jag får tillfälle att säga så till en alkis någon gång

2010-05-11 @ 21:21:35
Postat av: ellinor

mäh! schysst?

2010-05-11 @ 22:16:23
Postat av: lollo

ja men det vore ju askul :D

2010-05-12 @ 09:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0