Det kommer brinna, BRINNA!

Det verkar som att jag vill bränna ner min lägenhet. Igår satt jag vid bordet och sminkade mig i min spegel som stod på bordet. Den hade  eventuellt stått där ett bra tag men whatever, jag sminkade mig länge var skitful först. Min "rygga" låg på bordet också. Plötsligt ser jag i ögonvrån att det ryker från "ryggan". PANIK! Tar tag i den och tömmer, tänkte att det kanske låg någon god cigg och glödde däri. Så var det alltså inte. Det var min spegel som försökte tända eld på den med hjälp av solens strålar (jävligt omoget). Men alltså om jag inte hade sett vad som höll på att hända så hade jag lämnat spegeln på bordet när jag drog på party och då hade det blivit brand! Men det slutar inte nu. Jag kom hem från partyt vid fyra (obs behövde ej ha jacka på mig, gick i t-shirt = sommar). Gick direkt till köket för att grisa lite och då ser jag att det är en svart sörja i kaffekannan och bryggaren är påslagen! ALLTSÅ! Vad har jag? En deathwish?

Kommentarer
Postat av: helena

sån hära... freudianska handlingar! du har en undermedveten önskan att eliminera pundarkvarten!

2010-05-23 @ 16:13:32
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: Sara Rais

Haha vad sjukt. Jag skrev ju ett blogginlägg förut där jag skrev att bensin löser problem.

Problemet var att jag inte ville städa och lösningen var bensin. match in the gastank bom bom liksom.

2010-05-23 @ 22:55:33
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

Hilena: Men varför? ;( älskar ju p-k. har inte failed me på länge

Sara: du är arni grape speciellt när du somnar i badkaret.



jag vill inte bränna stället inte ens pga stök. bli besviken men löser inte problem med våld

2010-05-23 @ 23:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0