Ophistokonta

Att en kantarell är närmare släkt med människa än vad den är med smörblomma. Hur freaky?
Sen undrar jag lite vem man kan äta. Alltså är det sjukt att äta apa tillexempel? Och sen människor som får grishjärtan och sånt istället för sina egna trasiga, fortsätter de äta fläsk eller? Alltså även om det är hjärtan från GMO-grisar så skulle det väl vara lite väl vilt att äta fläskkött? Själv skulle jag ju gärna ta ett bett människa. Helst vaden, det är min godaste kroppsdel att tugga på. Men skulle bara vilja äta en gång tror jag, för att veta vad det smakar. Tycker att kannibalism är perverst.

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Är inte min vad, stekt i smör med kantareller, på en limpsmörgås drömmen? ;)

2010-06-02 @ 16:38:29
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

vore skitgott!!! bjur du?

2010-06-02 @ 18:56:50
Postat av: Sara Rais

Ja när vaderna blir onödiga för min framtida existens.

2010-06-02 @ 22:01:31
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

jag ger dig en rullis

2010-06-02 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0