Lilla Tommy

Fick läsa Stinas tenta och drabbades av ångest. Måste jag vara vän med så smarta eller? Jag kör härmed på taktiken att inte anstränga mig så hårt för då har jag något att skylla på om jag misslyckas. En välbeprövad och rockenrollig, dock feg, strategi. Egentligen betyder den även att jag inte får belöna mig efteråt men i detta fall är det en prestation om tentan blir färdig överhuvudtaget.

Alltså vilken psykolog var det som adopterade ett barnhemsbarn som hette "lilla Tommy" eller nåt sånt? Och sen gjorde experiment med den, bla elchocker? HAHAHA vill ha en "liten Tommy" här nu. Skulle inte plåga den men vore nice att få den att äta chili eller nåt. Har tappat kontrollen över mig själv och vill ha kontroll över någon annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0