ID-foton, vem vill?

Idag på min första dag fick man ta personalkort. Alltså jag gillar inte när man inte får veta sånt i förväg! Mitt kort till skolan, som man måste ha för att komma in där på kvällar (pluggis?) och i vissa datasalar (vem vill skriva i Word 2003 anyroad?), är det hemskaste! Det var typ första dagen i skolan, åtta till fyra med bara information + två föreläsningar (asså första dan!) Så skulle jag efter allt detta ta kortet. Svettig dag i september och jag typ somnar i fotostolen. Ser totally ut som mumintrollet! Fast värre är mitt ID-kort som jag hade på Atlet (ehh ofta jag tränande på gym). Då tog de kortet efter ett träningspass! Alltså jag duschade inte emellan eller nåt. Helt röd och svettig, och varje gång man tränade så drog man kortet och då kom fotot upp på en tvskärm som alla kunde se, hahahaha! Idag har jag alltså tagit mitt bästa ID-kort på länge, men ska aldrig visa det för någon om jag inte måste. Mitt passfoto är rätt snyggt! Körkorten ska vi ej tala om.

Angående dagen så vet jag nu att det kommer bli en totally awesome sommar, allt ska vara som i Rederiet.

Kommentarer
Postat av: hilena

alltså så vare när jag tränade på TR! en dag ba "hey, du ska ta foto nu" och jag skulle ju bara träna, så man såg ju ut som en lodis!? oschysst.

2010-06-14 @ 17:06:06
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

jaaaa, undrar om det är för att de ska få ett skratt? de sparar säkert alla foton och har en bildbank som de gör powerpoint-slides av och garvar åt på personalfesten. alltså där kom jag på det. så är det naturligtvis!

2010-06-14 @ 19:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0