FY FAN VAD ALLT SUGER NU!!!

Mitt Felix Felicis tog slut! Jag klarade läkartesten. MEN! Jag har visst inte perfekt syn längre. Inga problem visserligen men ååå mår så dåligt pga detta. För två år sedan när jag gjorde test senast hade jag perfekt. Vad fan har hänt?
+ att jag även fick en avi med posten som sa att min mobil var redo att hämtas. Jag var asglad och typ skuttade dit. Så när jag packar upp paketet ligger en helt annan telefon där! VAFAN! Den var iofs miljövänlig och mycket bättre med fler funktioner och minne osv men den var faan ful! Jag köper väl ingen telefon för att den är praktiskt jag köper den väl för att den är snygg? FAN VAD JAG ÄR ARG OCH LEDSEN NU! Ska ringa telefonaffären och säga att jag inte vill ha. De kan fan dra åt helvete, bestämma sådär vad jag vill ha? Skulle fan inte tro det! Det stod typ att min telefon var bortom all räddning och att de hade lite brist på samma modell så jag fick nåt annat skit. Tror de att de kan kompensera fulhet med smarthet eller?

I THINK NOOOOOT!!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

hahaha fan vad skön du är lollo! De är klart man köper en mobil efter snygghet vilket mongo köper en telefon för funktionerna liksom? :P

2010-06-22 @ 20:46:39
Postat av: lollo

eller hur!!! men de var helt snälla när jag ringde så jag ska få ordna upp detta och slippa den fula, THANK GOD! Funderar på en blå nokia 6700, den verkar fräsch

2010-06-23 @ 09:57:15
Postat av: Cissi

Vad bra för annars kan sådana där vara extremt tröga! Ja jag googla den den såg nice ut :D Lycka till!

2010-06-23 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0