"Det är du som har försatt oss i den här jävla situationen"

Rockenrollen i att öppna kylskapet och bara se öl?

Jag har försatt mig i en jävla situation! Men jag tror att det ska gå och lösa med bara mildare skador. Jag var så slut efter intensiva veckan igår att det blev mycket vild fest. Jag berättade min tankekarta till min fanfiction för Harry Potter igår. Den om att Dumbledore gjorde en horrokrux av Mrs Norris för att imponera på sin secret love Grindelwald och sedan är man på Hogwarts och Draco måste lista ut vad som är Dumbles horrorkrux innan han kan slutföra sitt uppdrag att mörda honom. Alltså killen jag berättade för tyckte att det var en spännande och bra ide, inte ett dugg orealistisk eller skrattretande. Bara så att ni vet. Men det var alltså inte detta som satte mig i en jävla situation. Nu ska jag äta sojakörv och sedan ska jag göra mig iordning fööör det är partey snart igen. HEJDÅ

Inte hejdå förresten, på vagnen förut satt tre ungdomsbarn och två av dem skällde ut den tredje för att hon plattade håret för ofta och det slet så mycket! Älskar hur de visar omtanke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0