Vattenskott

När man ska kommentera på en sida och den ba "ditt namn: Anonymous"? Man ba NÄÄÄ! Jag har ett namn! Det kan inte du bestämma + har faktiskt en identitet ;(

+ FAN FÖR VATTENSKOTTEN! Vi hade "brandövning" idag. Jag var pretty peppy och ville spruta skum, hade tagit på mig värsta outfiten (brandoutfit = hot, hihihi) sen ba kommer gubben och "orkar inte idag, jag visar dörrarna istället, kom så går vi ner i maskin". Ö-ÖW! Visste direkt vad det betydde. Tsss "dörrarna i maskin", jag vet nog vilka "dörrar" som menas! Vattenskotten är det!!! Och mycket riktigt, vattenskotten var det. Fick stå och glo på dem när man öppnade och stängde, fick lyssna på fakta om dem. Klämning skedde... -inte. Men ändå! Fan! FAN FÖR VATTENSKOTTEN!!!

Kommentarer
Postat av: webecka

älskar din blogg xD

2010-07-16 @ 20:16:31
Postat av: lollo

gu va gla ja blir! det gör ja mä!!! :P

2010-07-16 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0