Random information

En sak som stör mig är alkisarnas solbränna! På sommaren lever de ju drömlivet - dricka öl hela dagarna och på köpet får de stans bästa bränna! Så jävla orättvist! Fatta skönt liv. Fast iofs så är väl de flesta i Sverige sommaralkisar? Åtminstone i tanken. Man är på jobbet och gör seriösa grejer men egentligen vill man bara bli full i en park..

En annan ska jag bara inte orkar är att MIN klänning är borta i affären. Nu när jag äntligen fixat lite nya pengar.. asså ÅÅÅÅÅÅÅ! Har i övrigt haft en bra dag med Camilla, vi har luffat runt på Liseberg och bland rea. Gissa vad jag köpte? - ett par svarta byxer! Hehe så jävla smart är jag ibland.. köpa sånt på rea.

Har en till busshistoria förresten! Den handlar om när jag åkte tillbaka till Göteborg. Det satt en värsting som precis blivit släppt från anstalten i Västervik. Han var så glad! Så han söp till det på bussy, hade en hel sportbag med godsaker. Så rökte han på toan, alltså jag tyckte han fick det för det var hans första dag i frihet. Men efter ett tag blev han ett fyllo. Då var det inte kul längre. Sen somnade han. Han var totalt lycklig! Så därlycklig blir man nog bara om man återfår friheten. Tänk detta: du har suttit på Guantanamo och sen blivit befriad! ASSÅ KÄNSLAN!!!!!!! Nu lät detta lite som "jag vill vara med i en katastrof för gemenskapen". Men allltså.. det ligger ju något i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0