KYLLINGAR!!!

Idag är för mig en ledig dag, älskar den! Fast min hjärna ville visst gå till jobbet. Den vaknade kvart över sex som vanligt. Men då sa ja glömmet och somnade om. Det var ett fint moment.

Haha alltså danska barn? Igår på jobbet: ett danskt barn stod och skrek vid barnbuffen och ba "pappa pappa hjälp mig det är för varmt!" Så var det verktyget man tar mat med som var för varm. Jag gick och hjälpte barnet och den ba "jag vill ha tåå kyllingar!!!" HAHHAAHA KYLLINGAR! Jag hängde med matroser på lunchrasten och de ba "sommarfågeln". Det är så man kallas när man bara jobbar båten på sommaren. Hoppas det innebär att jag drar söderut när kylan kommer.

EEEeeeeeeeeeeeeeh idag. Dåligt väder men fuck it. Jag ska in till city och träffa Maria. Har inte sett henne sen skolan slutade! ÅÅåå KUL!!! Vi ba vi ses på det vanliga stället. Älskar när man har ett sånt ställe med nån! Vågar inte tänka på hur många liter kaffe Haga Nygatas fik har bryggt åt oss. Obs skrev först Hagga nygata. Ska bli nya nicket. "Ses vid haggan!". Lägger fram förslaget sedan. Inser också att ca 10% av världens befolkning rimligen heter Maria.

Kommentarer
Postat av: hilena

lurigt i SATC när Carrie ringer ett samtal och hon säger typ "i know things are werid between us right now but i really need to see you. at our place, in fifteen minutes?" eller nåt. så man tror att det är big, fast sen så äre egentligen miranda. mmm lurigt.



jag har bara ett "vanliga stället" med stina, typ där vi ses för att cykla till skolan ihop :P spännande.

2010-07-19 @ 15:13:46
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: camilla

syns på onsdag,right???????????

2010-07-19 @ 15:43:18
URL: http://badluckfistfuck.blogspot.com
Postat av: lollo

Hilena: skapligt lurigt! Har också tänkt på en annan lurig grej med "vanliga stället": tänk om man inte är överens om vilket ställe det är? Man kan ju ha olika uppfattningar om vad som är den mest frekvent använda mötesplatsen... mkt svårt.



Camilla: you know it! jag ska städa lägenheten och tända ett förföriskt ljus.. som vanligt

2010-07-19 @ 16:13:12
Postat av: hilena

mmm, man måste komma överens om vilket ställe som förtjänar smeknamnet

2010-07-19 @ 17:10:48
URL: http://muminattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0