Falsk subbsyster

Min syster (falsk subba) håller på och är elak mot mig!  Hon subbar sig och ba "du vet varför" Ååå jag vet inte! Sen säger hon att min mamma inte vill hälsa på mig ifall jag inte är snäll mot subbsyster ;( Jag ser att det finns olika anledningar til varför;

1. Falska subban vill ha bloggbråk
2. Hon vill kniva min rygg och sno min kille Jackson Rathbone (ni kan googla honom men ni kan inte få honom)
3. Jag har offended henne på något riktigt sätt, exempel:

Jag gjorde en grej som fanns på hennes "sveklista", punkt nr 6, alltså att sjunga fel. Ni vet låten Moist Vagina med Nirvana? (Asså guu jag visste inte att den hette så sjukt!)  Jag har gått omkring och sjungit på den och ba "she speaks to me like no other, marijuanaaaa" när det egentligen är "she has a moist vagina, marijuanaaaa". ALLTSÅ!!! Det är inte det värsta i låten heller. TRor att jag bara förträngt lyricsen och behållt melodin, sedan hittat på en egen text. Min var fan mycket bättre!

Såååå det är bråkigt! Vart man än vänder så är det bråkigt. Såg detta aggrot på ett forum förut: "It's people like you that make good people look bad with your lack of true or even interesting knowledge." Bästa dissen jag hört, varken sann eller intressant kunskap, fyfan så taskigt! Älskar't!

Obs! En sak som är sjuk: "nirvana.haters"

Kommentarer
Postat av: hilla

Alltså du är ju en jävla subba. du gör mig ledsen med flit, det är fan inte systerligt. vilken tur att spencer tröstar mig iaf :P



jaa, jag tror vi kommer bli nya dessie och paow. läsarna kommer springandes... ellä!?

2010-07-15 @ 13:05:03
Postat av: lollo

du gör mig ledsen ;((( har en ny kille btw som du inte ska få veta om för då vill du bara sno



2010-07-15 @ 13:54:41
Postat av: hilla

Då vet du hur det känns iaf, jävla ledsen-görare!

jag skiter väl i din nya kille, jag har min egen. han så länge du håller på å stalkar min jackson (han tkr faktiskt du är jävligt efterhängsen) så dejtar jag även matthew. :P

2010-07-15 @ 14:20:45
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

alltså jag vet! de sa något om en psyko2010 som höll på och trodde hon dejtade dem.men de tycker det är en rätt oviktig detalj

2010-07-15 @ 14:32:56
Postat av: Cissi

Hahaha du är wolig du!

2010-07-29 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0