Ett skämt och två "skämt"

Roligaste skämtet idag = en på jobbet ba "hur många patienter ska åka med på den här turen då?" Så var det helt oväntat sagt
TRåkigaste "skämtet" idag = ingen gav mig information om att vi skulle förhala en halvtimme tidigare än vanligt så när jag stod där och skulle gå över lastplatsen för att kunna borda båten så bara åker den!!! Skittråkigt för mig. Jag fick springa till terminalen. TRodde först att jag försovit mig, fatta den paniken? Försova sig till ett jobb som sticker iväg till ett annat land (asså vill inte skriva "Danmark" här för det är mer mystik och koolt om jag bara skriver "annat land"

+ Glömde kaffebryggaren på imorse igen, den har stått ca tolv timmar idag och bränt, dåligt "skämtat" av mig

Kommentarer
Postat av: hella

alltså lollo seriöst. du kan dra åt helvete

2010-07-13 @ 18:57:50
Postat av: lollo

!!!!!!!!!!!!!!! pga jackson ällä?

2010-07-13 @ 19:50:36
Postat av: Elin

Översta kommentaren? Jag blev ledsen.

Haha jag gillade skämtet med avgången, tyckte det var lurigt!

2010-07-13 @ 21:46:45
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: hella

du är så jävla dum och elak.

2010-07-13 @ 23:57:03
Postat av: lollo

elin det blev jag också!!! ;( vet ej vad jag gjort för fel. blev även ledsen för avgångsskämtet, fast bara just då, rätt kul i efterhand eftersom inget större problem uppstod!!!

2010-07-14 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0