Dampunge

Gu va jobbigt det är med dampiga barn. Igår på jobby stod en unge och bankade på ett bord och föräldrarna bara satt och pratade och /ignore. Jag gick fram till den och ba: "tja ungjävel vill du ha smäll eller?" Nää, gjorde jag inte. Jag approachade föräldrarna, log ett falskt leende och ba "göllig unge, liknar en döskalle". Eller nää ofta man gör det. Jag hatade inombords åtminstone. Tänker aldrig sluta trakassera barn (i tanken alltså, man vill ju inte få sparky eller bli outad som barnhatare).

NÄr fan är kulturkalaset!!? Jag måste äta langos ASAP.

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

haha jag hatar att man aldrig vågar be ungarna/föräldrarna att knipa käft.

man mår nog inte bra av att le falskt varje gång...

2010-07-29 @ 18:36:48
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

Nä då släpper det till slut! MICHAEL DOUGLAS/FALLING DOWN! Längtar fan tills jag blir så.. go berserk!!!

Asså beundrar en på mitt jobb hon blev så tjurig på en familj som satt och svinade och ba gick och sa till dem att de var svin (fast på ett proffsy sätt!) Hon har fan ballz!

2010-07-29 @ 19:15:12
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0