Energibollar (ej Chi gong)

Funderar på att göra något jag skulle vilja kalla för "energibollar" inför skolstarten. Det ska alltså vara negerbollar med extra socker + döstarkt kaffe. Sen rullar man dem i glukos/dextros (eller amfetamin?) istället för kokos. På pausen i föreläsningen ska jag käka en, på lunchen kanske tre. I skolan är alla så himla intresserade av vad man äter hela tiden.

Exempel: "Vad har du för matlåda idag då? Jag har den här komplicerade grytan tillsammans med färsbiffar som har ett innandöme av mozzarella. Vid sidan av har jag lite russin som snacks. Hihi. Vad har du?"
Jag ba: knäcke och en knippe morötter. Jordiga. Kaffe svart som själen och cigg som "snacks". (Hehe är så svårmodig ibland) 
Men i framtiden ska jag säga såhär: Energibollar såklart! Varå vet dunte va re e elle?
..och vara 0% svårmodig

Har kommit på vad jag "har emot" tallriksmodellen! (Förutom det uppenbara att den vill uppfostra och göra regler då) Det är att det inte finns plats för någon efterrätt och inte heller kaffe. Man ba: kul med en jävla nöt efter maten, var är glassen och amaretto? Gillar dock att den är ett "peacetecken".

Känner att jag inte riktigt kan hantera enterknappen i detta inlägg!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

hahahaha så djävla klockrent.

2010-08-26 @ 14:08:48
URL: http://badluckfistfuck.blogspot.com
Postat av: Sara Rais

Tallriksmodellen är fan från 1800-talet.

skaffa en nyare modell, kan jag känna.



amaretto borde man alltid få på maten.

2010-08-26 @ 16:57:36
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

camilla jag ska bjuda dig också så fort de är klara, kan du äta på bussen till borås!



alltså sara, jag minns typ "posters" av tallriksmodellen från matsalen på skogshaga.. så jävla störigt. man kan göra en ny egen tallriksmodell om man vill. då kan amaretto få vara med!

2010-08-26 @ 18:03:56
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0