Une revolt?

Fick en ide om att bara jag hittar en ljusgul klänning så kan välja mellan att vara Marianne (Delacroix, Friheten på barrikaderna) och ge uttryck åt min revolutionära ådra eller Jenny Lind (50-lapp) och bejaka mina mer ödmjuka sidor. Marianne är helt klart tuffast, "Une revolt? Non, Sire, ces't revolution!" liksom. Älskar också trikoloren som jag isåfall skulle burit i min hand. Men ack, inte en enda av de många second hand affärerna hade en gammal ljusgul klänning. Jag gav upp och åkte hem igen. Nu sitter jag här som Axl Rose i alla fall och bara trivs. Byxproblemet löser sig genom att helt enkelt inte knäppa dem. Får väl vara hur fet och trasig jag vill! /Axl Rose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0