Tynnered here we come

Observerar djur för tillfället. Finns måsjävlar utanför fönstret och jag hoppas liksom att de lär sig en läxa (oklart vilken läxa). Det betyder dock att jag har nära till havet. Jämt så dissar alla Tynnered. Jag ba: det är nära till havet, det är nära till havet, det är nära till havet och räcker ut tungan. Nää men seriöst så gillar jag mina hoods nu förtiden. Känner iofs inte till mer än min gata och torget, men är öppen för nya intryck. Ingen har bränt en bil på flera månader. Tynnered <3

Kommentarer
Postat av: ellinor

haha! vänta du bara. naaw. nämen så jävla pjåkigt är det ju inte. det är ju inte biskop.man behööver ju inte skämmas när man sitter på spårvagnen iaf! XD

2010-04-28 @ 12:55:43
Postat av: Anonym

haha när du skäms på spårvagnen! fast jag förstår det. biskop =skräck och pinsamt bostadsområde

tänk om du hade bott på vårväders nu liksom? HJÄLP

2010-04-28 @ 13:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0