Splinter taught them to be ninja teens (He's a radical rat!)

Om jag skulle köra Marry/Fuck/Kill* på TMNT så skulle det se ut såhär:

Marry: Har alltid haft en "thing" för Donatello, ändå sen jag var liten faktiskt. Väljer honom därför. Trots hans typiska Chalmeristiska tendenser.
Fuck: Michelangelo, avspänd och rolig. COWABUNGA DUDE! (Euw förresten, sköldpaddsmissfoster ju!)
Kill: Raphael utan tvekan. Så jävla bråkig! Bra att ha på sin sida men jag står fan inte ut med honom.
Bråka med**: Leonardo tror jag för han är lugnast. Det ger mig hopp om att bli utsatt för misshandel av grov karaktär istället för mord. Mitt enda hopp ifall slagsmål skulle utbryta mellan mig och sköldarna.

*om man inte vet vad M/F/K är så måste man ligga med master Splinter.
**Har också lagt till "bråka med" för att alla fyra ska få sig lite. Tänkte först lägga till "festa med" men det skulle så uppenbart bli Michelangelo att det inte var någon idé.

Kommentarer
Postat av: hella

eeeeeew SPLINTER!



har accepterat din challenge på min blågg.

2010-04-25 @ 19:51:08
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: lollo

veeeeeeet! gamla jävla råtta!!!!!



AWESOME GJORT!

2010-04-25 @ 20:15:17
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0