Living the dream

Har en momenta i ekonomi som tar fram mina värsta sidor. Kunde inte stanna på dagens föreläsning för jag blev så irriterad. Orkade sedan inte vänta på att någon jävla unge skulle leka klart i den smala gången vid juicen på hemköp så jag prejade honom. Fast värst är det för Maria. Hon berättade att hennes kille hade fått väcka henne mitt i natten för att hon förtvivlat hade mumlat om "centralbanken" och "växelkursen". När hon vaknade hade hon tårar i hela ansiktet, haha! Själv drömmer jag om att jag läser kurslitteratur som jag ligger efter med och att den är jätterolig, lättförståelig och bringar klarhet på klarhet.
Hälsningar/pluggis med spännande liv vilket avspeglas i REM-sömnen

Kommentarer
Postat av: Hella

älskar skeva drömmar (som även jag skrivit om). har FET-LÄNKAT dig med, apostel baktus!

2010-04-09 @ 00:37:16
URL: http://muminattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0