Kottkesque

Jag beslutade mig för att göra en blogg på det här stället. Mest för att min syster också gjorde det och vi vill göra allt lika. Hihi. Men vägen hit var lång och jag är sannerligen en sårad hjälte vid det här laget. Efter att någon gång i forntiden skapat en blogg här som hette "moffan" (fet idag igen?) som inte ens hade något inlägg så fick jag inte registrera min mail som blablabla.
The point: Jag har mailat kundservice hundra gånger (först handlade mailen om att jag inte alls har någon jävla blogg här, men det upplyste hjälparen om att jag visst hade) om att jag inte kan få något mail för att återställa lösenordet (hjälparen skickade även två sådana "för hand") så började jag fundera på om det var min hotmail det var fel på. Efter lång tids surfande på Windows-hotmail-hjälpforum (103 år?) och två frågor skrivna i hjälpforumet går jag in och ser över mina inställningar på mailen.
Den spännande upplösningen kommer nu: jag hade blockat mail från blogg.se, tyckte väl att de någon gång var fett störande och sedan glömt bort att jag ens har haft något med dem att göra. Samma sak gällande mecenatkortet som jag inte har kunnat aktivera på månader (plus att jag skickat arga mail till dem, först om att det inte funkar och sedan om att de inte svarar, vilket inte är så konstigt när jag har blockat dem). Dagens slutsats: jag är 103 år och uppenbart teknikfientlig. Men, välkommen till min nya blogg! Dag ett och jag har redan skämt ut mig för hela kundservice.

Ps. jag valde designen "kottkesque" för att den hade roligt namn och var så jävla ful, som ni kan se

Kommentarer
Postat av: Hella

men jaa, håller med! designen är skitful!

2010-04-09 @ 00:42:40
URL: http://muminattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0