Händelse igår

Just det! Såg en kul grej på parkeringen inatt när jag kom hem. Först gick en tjej av vagnen och skulle till mitt håll, sen en kille och sen jag. Vi gick typ på rad med kanske tio meter emellan och alla skulle gena genom samma trappuppgång (fult det måste sett ut). Tjejen var helt paranoid. När hon svänger runt hörnet till parkeringen så börjar hon springa för livet liksom. Killen bakom börjar också springa. What? Stackars tjejen, hjärtat hoppar typ ur hennes kropp och hon slår kanske världsrekord i snabbhet. Han stannar och skrattar så han kiknar. Jag gissar att han tog illa upp av att hon var rädd för honom och så skämtade han till det. Mycket festligt. Jag började också skratta. Vet inte om jag ska ha dåligt samvete för det.

Kom precis på att jag hånglade med en ryss igår. Ånej inte nu igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahah! så jävla roligt practical joke!



hatar när man råkar hångla med ryssar, eller folk från angered..

2010-04-24 @ 19:11:46
Postat av: Sara

du väckte mig inatt, hade glömt det men påmindes av detta inlägg.

Spännande att du hånglar men du ryssar är det din "thing" eller?

Puss

2010-04-24 @ 22:00:35
Postat av: lollo

ja just det! förlåt för det!!!tror ryssar är min grej börjar väl se ut som något sådant åtminstone!puss

2010-04-25 @ 00:43:33
Postat av: lolllo

fy för angered ;( det är ju som en klassisk skräckfilm där. i tillexempel biskop är det mer chockerande och provocerande, som i en modern skräckis!

2010-04-25 @ 00:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0