Djur och natur

Efter en dag i Central Park/Slottskogen (gårdagen that is) så är jag röd som en kräfta i ansiktet, förutom runt ögonen till följd av solbrillor = röd inverterad panda. Jag och Stina gick vilse i gigantiska parken men vi träffade: sälar, hjortar, älgar, påfåglar, getter, grisar och hästar och kanske något mer djur. Vi gnällde lite över att det inte fanns någon labyrint för vuxna vilket jag just nu tycker är lite märkligt eftersom vi var vilse, precis som i en labyrint. vardagsmotion^2!
Hoppas att min rödhet går över till ikväll för då ska jag på "kändisfest". Vet ännu inte vilken kändis jag är. Julia Stiles är ju det givna vi är ju spitting image får jag höra jämt men hon har ju inte direkt något utmärkande. SKönt på ett sätt, då kan jag bara dyka upp som jag är och alla ba: - åhh vad bra outfit du är ju aslik hon Julia Stiles!
Funderar på att vara Kate Moss eller Lindsey LOhan (mina favoritaddicts efter Pete Doherty och Amy Winehouse) och smeta kokain i hela ansiktet. Så roligt!
Från början tänkte jag vara Axl Rose och återinföra en gammal klassiker (hade alltid bandana och ville occasionally bli kallad Axl i ettan på gymnasiet, ehhh.. identitetskris/psykos någon?) men eftersom jag inte kommer i några jeans förutom de senaste, som naturlig konsekvens av expanderad kroppshydda, så tror jag inte att det funkar. måste ha kjol/shorts/klänning. Hälsningar/Fet-Doris fet idag igen

Post Scriptum. Skulle gärna vara Nico också men hittade ingen löslugg i min hårnyans och har inte råd med en peruk. Köpte sprit för mina näst sista slantar, har bara femtio kronor men många mynt ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0