Divig buss

Hörde lite i syne för någon dag sedan. Jag skulle gå på bussen, så ville den ropa ut vem den var eller nåt (divig!)
Bussen ba: Linje 16!
Jag hörde: HJÄLP 16!

Snacka om att jag hade en mystisk upplevelse. Nödanrop från Lost-ön eller? Blev dock sane på en sekund och skämdes över mitt förbryllade ansiktuttryck, som btw en kille inne i bussen svarade på med ett annat fundersamt ansiktsuttryck. han trodde säkert att jag gjorde grimaser för att retas.

(alltså det verkar som att jag spenderar all min tid i kollektivtrafiken men det är inte sant, bara det attt det händer
mycket märkliga saker där)
Fattar förresten inte varför man som buss skulle vara divig över att vara linje 16, den går typ till Högsbohöjd.
roligt om jag hade svarat bussen med: Louise 22!

/hälsningar från Psycho_87

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

haha ska du inte börja skriva om de olika fordonens färdigheter/färg/modell också? Du beter dig som ett äkta fordonsmongo.

2010-04-23 @ 16:57:51
Postat av: lolllo

neeej! är egentligen knappt intresserad av bussar och vagnar. Fast vagnarna har ju namn: typ leif "loket" olsson vet jag och så finns karin boye också. Vill inte recensera dem för alla är skit ;(

2010-04-23 @ 17:03:56
URL: http://aposteln.blogg.se/
Postat av: Sara Rais

Tycker mest om de gamla vagnarna som man kan "dra igång" längst bak.

Hatar bussar.

2010-04-23 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0