CSN sugardaddy

Pengaaaaaaar! Har äntligen handlat mat idag, och toapapper = lycka! Har också tvättat för första gången på en månad, brukar skolka från tvättiderna men har de senaste dagarna gått runt i trasiga strumpor, bikinitrosor och riktigt risiga kläder. Så det var verkligen på tiden att jag pallrade mig till maskinrummet. Nyss satt jag här och trivdes med tillvaron, peppade inför kvällens festligheter och alla rena kläder då det plötsligt slog mig att jag helt glömt bort att besöka spritaffären. Vilken miss! Måste alltså till torget. Fyfan :/ Men efter det, då jävlar ska resten av dagen förflyta på ett otvunget sätt. Frid!

Ps. Hade en föreläsare imorse med skinnbyxor med snörning på sidan samt en fleeceväst med indianmönster.

Kommentarer
Postat av: Sara Rais

Var det en lajvare måntro?

2010-04-23 @ 22:11:49
URL: http://sararais.blogg.se/
Postat av: lollo

nej alltså han hade inte riktiga lajvarbyxor (riktiga=design staffan). han är seriös forskare! inblandad i world social forum. viktiga science man.

2010-04-24 @ 11:29:36
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0