Att lita på klockor

Förresten, jag är uppe före tuppen idag! Vaknade klockan halv fem, inte på fri vilja, men det var inte så jobbigt som man kan tro. Har haft Sarita på besök och hennes tåg går nu vid 06. Kan tipsa om analoga klockor! Tiden verkar aldrig vara lika tidig/sen som den verkar på digitala. Ska plugga nu, borde ändå uttnyttja min vakenhet för jag lär ju somna runt klockan 20 som en annan 103-åring. Maktteorier FTW! Ska kanske space out och skriva om "tidens"/klockans makt över mänskligt beteende = klockrent VG

Måste sluta skriva/prata om/tänka på/drömma om spårvagnar! Vad är jag? Ett spårvagnsmiffo?

Kommentarer
Postat av: Hella

jag drömde också om spårvagnar här om veckan! det var fan skitläskigt, blev typ påkörd.

2010-04-22 @ 08:32:59
URL: http://muminattack.blogg.se/
Postat av: loooooooooooooooooooooo

asså tror det är rätt många som blir påkörda av spårvagnar! det är så pinsamt när man är tuffing och bara går ut i gatan så måste språvagnen plinga på en så alla ser och hör ;(

2010-04-22 @ 23:54:38
URL: http://aposteln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0