sööööön

när spotify vill tipsa om någon jävla skitskiva på förstasidan och så har den inom parentes skrivit (with bonus track) som att det skulle vara begärligt? nä tack du jag har hört så mycket strunt redan, igår var det en "kille" eller en XY som jag numer kallar dem för som hade borgerlig utstrålning och tyckte att jag såg ut som "en som ofta röker på" jag baaa FAR ÅT PIPSVÄNGEN MED DIG sen tjötade han vidare och ville typ att jag skulle definiera min personlighet. jag gjorde en scen och ba "jag ÄR....... sportig." sen trodde han att jag kände mig hotad för att han var längre än jag så han ställde sig på knäna så där som man gör när man vill locka till skratt genom att leka dvärg. det var bara det att han satte inte fast skorna på knäna så att det verkligen ser ut som att man är kort utan han bara var där,släpade runt sina favvojeans på ett skitigt dansgolv. jag frös till is av ilska och sa nu går jag hem. sen gjorde jag det. skrattade högt för mig själv på vagnen åt foton av min lavalampa som jag tagit tidigare på dagen. har inte sett solen på flera människoåldrar betyder inte söndag solens dag? eller är det "sööööns" dag? vem fan är sööön? haha förut var det någon som ringde på dörren, jag orkade inte klä på mig så jag låtsades att jag inte var hemma. gömde mig under täcket i fem minuter, vet inte varför!!!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

flummare!
jehovas?

2013-01-06 @ 18:01:04
URL: http://fuckartletsdance.blogg.se
Postat av: Ellinor

flummare!
jehovas?

2013-01-06 @ 18:01:04
URL: http://fuckartletsdance.blogg.se
Postat av: lollo

haha nä de har inte varit här sedan den där gången du öppnade dörren, de vågar ju inte! när de typ helgen efter slängde ner ett nummer av vakttornet i brevinkastet och hade skrivit "hej louise, hoppas du mår bra. hälsningar ___ & ___" hahaha så rädda de måste blivit för dig.. öppnade du med en grimas eller?

2013-01-07 @ 22:14:09
Postat av: Ellinor Axelsson

haha kanske öppnade som alexander? haha

2013-01-07 @ 22:37:45
URL: http://fuckartletsdance.blogg.se/
Postat av: lollo

måste varit det! glad pojke

2013-01-07 @ 23:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0