klockan åtta

alltså den där björn afzelius texten "jag sparkar barn och rycker djur i svansen"? haha så är det typ för att beskriva hur depraverad han är?

över till nästa ämne när man försöker hinna vara vid desination till åtta och så ba.. nä men jag försöker att gå på vagnen till åtta, nä jag försöker gå hemifrån till åtta, nä jag försöker ha valt kläder till åtta, nä men jag har ändå lyckats om jag har duschat innan åtta, nää men oj klockan är visst åtta. ja men igår lagade vi risotto oj oj oj "hej jag ska äta italienskt ikväll" haha ja fast igårväll då. gu vad gott det var har bara ätit macker hela året förutom det. men idag köpte jag mer macker. nu ska jag försöka hinna till åtta! bara jag hinner NÅGONTING! tänk om man var med i det "halv åtta hos mig" jag skulle ju dyka upp vid midnatt och få äta rester.. de andra är redan fulla i hallen eller var man nu brukar vara vid midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0