fågelparty

fåglarna har ätit upp alla frön jag la på fönsterblecket! dock att det var inte så nice som jag hade tänkt mig för att 1. nu ligger det fågelskit där istället 2. de kom om natten så att säga. eller tidigt på dagen kanske är mer rimligt men med tanke på att jag inte kan svimma om kvällarna blev det lite fel. dels för att jag hade persiennerna nere och därför inte fick titta när de åt som var meningen med det hela (stå på insidan och skrika GOTT VA!!!) och dels för att jag inte fattade att de var där. det har jag förstått nu i efterhand iom att det fanns inga frön kvar bara skit. 3. det var ett sånt liv på dem! jag låg i sängen och vaknade av dunsar och kaos utanför. tänkte att snön smälte och att det var laviner som föll från taket (som att det ens finns så mycket snö), sen funderade jag på om det var de där samhallsgubbarna som fixar med grejer jämt för de är aldrig diskreta. låg där med mord i sinnet. sedan jaaa sedan drog jag upp persiennerna och såg vad som fanns och insåg att ljuden som stört mig bara var ett fågelparty, som jag själv hade inbjudit till. aldrig mer. aldrig. vem ska städa efter det då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ska du skriva om vår resa!!!

2013-02-04 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0