så gick det kanske

Bekännelse: idag har jag övervägt att skaffa "aftonbladet plus". Pga detta:
 
 
 
JAG VILL VETA ALLT OM HUR DET GICK FÖR FILMDJUREN! Får tyvärr inte om jag inte skaffar detta plus, ska fundera lite för det kan faktiskt vara värt det. Min halvvilda gissninar är dock så här
 
* "Blev julmat": det måste ju vara den där griseknoen från emil va? Inte jätteofta man äter båtsman på jul men vafan vet jag egentligen har väl inte äte kött på tie år typ. kultur är en levande organism ständigt i rörelse!
* "Tog livet av sig": här är knappt en gissning för här är jag nästan säker. Det var Herr Nilsson! De där aperna är kända för att bli deppiga och så att säga off themselves när de är i fångenskap
* "Dog i cancer": här gissar jag på Lilla Gubben för jag har en gång hört att han blev väldigt sjuk för att de prickarna han hade var inte helt äkta utan de var ditmålade med giftig färg :( Det kan möjligen vara något som en elak har hittat på för att göra barn ledsna
* "Kissade på skådespelarna - fick sparken": SÅ HIMLA NYFIKEN PÅ DENNA! Men alltså eftersom jag redan valt öde till de flesta djur på bilden så finns det bara Lassie och Båtsman kvar. Tror fan det var Båtsman för Tjörven ser så sur ut på bilden
 
ps. typiskt skämt skulle kunna vara att det var lälle göbben som blev julmat. inte kul skämt dock

Kommentarer
Postat av: ellinor

haha åh jag vill också veta! ta reda på! jag tror Lassie tog självmord, har för mig det..

2013-02-21 @ 19:23:31
URL: http://fuckartletsdance.blogg.se
Postat av: lollo

hahha HUR FAN DÅ!!hoppade framför tåget?

2013-02-21 @ 19:41:21
Postat av: ellinor

kvävde sig till döds kanske? Ströp sig? Ehh amen ja vene. Jag vill veta vem som pinka på alla!

2013-02-21 @ 22:37:38
Postat av: lollo

måste ju vara båtsman? lite butter och trött på alla barn!

2013-02-22 @ 01:47:33
Postat av: webecka

men alltså, varför är Herr Nilsson grön?

2013-02-27 @ 20:42:05
Postat av: lollo

pga deprimerad och suicidal? ;(

2013-02-27 @ 22:05:42
Postat av: Elin

Jag är nästan säker på vem det var som kissade på folk och det var herr Nilsson. Har läst i en av mammas böcker att den lilla saten pissade på Pippi, samt rev henne med klorna så att de fick ha en låtsasapa i flera scener.

2013-02-28 @ 20:06:56
URL: http://elinastridlonn.blogg.se
Postat av: lollo

nu tar jag det som en utmaning att hitta scenerna när det är en låtsasapa med! garanterat bättre gjort än robotkatten i sabrina

2013-03-07 @ 22:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0