Miljöförstöringsbikini

Okej ni vet drömmen om miljöförstöringsklänningen? (Obs skitgammal tanke som ej släpper taget.) Ja men ni vet ju den. Idag har jag shoppat en bikini med miljöförstöringsmönster! Glädjen när jag såg den!  Hoppas bara mönstret blir värsta trenden och hamnar på silkestunn långklänning med smala axelband så att jag äntligen kan få det som rättmätigt är mitt. Mitt därför att jag vill ha det = rättmätigt.

Övrig info: göteborg regnar bort ;(



Hehehe vissa stavar glasstrut med tre S "glassstrut"

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, förklara gärna hur mönstret ser ut!

2012-05-10 @ 16:38:03
URL: http://elinastrid.blogspot.com
Postat av: lo

ja! den ser ut som ett oljeläckage i nordatlanten typ (om oljeläckaget var lila) det är liksom ett sånt mönster av "flytiga färger på lila bakgrund" skitfin!

2012-05-22 @ 19:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0