flashback-favvo

Min roligaste tråd på flashback: ritat en bild på en utomjording (?) som jag såg för längesen

Så finns teckningen och allt där.. man ba smälter. Fast teckningen var på den kortaste han har sett, va 170 cm, han haräven sett en som var 270 cm. Bilden var rätt lik en musklig människa och han ba "asså den kanske har lite människogener i sig, så långt kan jag sräcka mig men den är inte helt människa". Men många är dumma mot vittnet och säger att det är någon granne som springer omkring naken i hans trädgård, det tycker jag låter obehagligt ;(

Kommentarer
Postat av: lo

vill bara förtydliga at även om det står "MIN roligaste tråd på flashback" här så är det alltså inte tjejen med bloggen som skrivit tråden. det är bara min favvo.

2012-07-31 @ 01:15:11
URL: http://aposteln.blogg.se
Postat av: ida

Hahaha! HAHAHAHAHA! Så jävla rolig tråd. Vad fan gör du inne och läser om ufon då va va va? "Skulle föreklat säga att han såg ut som en vit kines med mycket vitt hår."

2012-08-08 @ 19:07:52
URL: http://ejda.blogg.se
Postat av: lollo

haha alltså stackars lille pöjk att ingen tror honom .( vit kines med vitt hår låter jälit läskig också! eeee ja men jag blev lite nyfken på ufos någon kväll sådär. det är ganska vanligt som jag förstått det

2012-08-15 @ 10:58:14
Postat av: ida

Jaa, typ som en hemlig klubb där alla ser ufon. Fanns ju en tråd om vättar också. De diskuterade "gnome in argentina" bl.a. men sen spårade det med att en snubbe sa att han telepaterat med en häst. Hahaha.

2012-08-17 @ 15:54:24
URL: http://ejda.blogg.se
Postat av: Lollo

gnome i argentina är ju så jälva läskig! ska läsa mer på flashback om såna grejer. undrar om det finns folk som sett vampyrer också+ måste undersöka!

2012-08-18 @ 13:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0